Post by evpenogcheso on Feb 4, 2022 14:40:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Racing Fever: Moto ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Racing Fever: Moto IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Racing Fever: Moto 2022 version ▞▞▞
artig spill. Hadde toppsykkelen før jeg i det hele tatt kom til nivå 13. Fremgangen fra nivå 12 til 13 går forferdelig sakte. Du går tom for historieoppdrag fordi de er låst bak en nivåblokk. De vanlige oppdragene er fullstendig repeterende. Jeg absolutt hater turen for et visst tidsoppdrag. Rett rundt nivå 12 blir det virkelig kjedelig
Grafisk design skal være bra
fint spill, men det handler om annonser hvis du elsker å se annonser nesten umulig å spille.
Det er et fint spill, men i telefonforsinkelsen min og jeg spilte på lav grafikk, vær så snill å fikse det!
Excelente jogo, eu tinha baixado o traffic rider , mas me decepcionei pois precisava de dinheiro para continuar, ao contrário desse q é um muito bom. Utmerket spill, jeg spilte trafikkrytteren, men det skuffet meg fordi jeg trengte penger for å fortsette å spille. Imidlertid er dette spillet helt gratis og mye bedre.
Når vi akkurat starter spillet er det et normalt løp, men når vi fullfører noen flere nivåer så har vi timet løp, elimineringsløp, kjøring uten å knekke løp, kjøring med politi som stopper løpet og noen mer normale løp der er du jin, sameer og Paul kjører med deg med biler. Jeg vet ikke hvorfor du jin, sameer og Paul har sykler som oss.
Dumt spill får meg til å krasje når det tar tid for meg å komme til målstreken uten å krasje. Jeg anbefaler ikke dette spillet for syklister
Spillet er bra, men problemet er politiet......jeg vet ikke nå y...... spillet er globalt vet ikke hvorfor politiet angriper alltid folk og er plutselig hver gang jeg bare opptatt nede i
Grafikken var veldig nyz, jeg liker det veldig godt, og instruksjonene var rett og slett suverene, men kompitatorer kan ikke kjempe etter når du først har overkjørt dem, det var virkelig en dårlig ting.
Etter et visst nivå kan du ikke bare fullføre løpet hvor mange ganger du prøver på nytt. Biler kommer veltende fra sidelengs og blokkerer veien helt. Hvordan kan et løp gjennomføres med helt blokkerte veier og før gitt tid. Dumme.
Jeg hater absolutt dette spillet hver gang jeg er på spillet, det er alltid linjer med biler, og plutselig står linjen ikke lenger, alt kommer ut foran deg og jeg er lei av dette, jeg vil aldri installere det på nytt denne appen i hele min levetid dette stresser meg, jeg vil fortelle alle hvor mye dette spillet suger, og for å rangere det til en ene, dette er unødvendig for dette spillet å være så rotete, og alle annonsene annonser, annonser og flere annonser, vil jeg avinstallere dette spillet akkurat nå kaster bort tiden din
Det beste racingspillet jeg noen gang har spilt. Modi: - Forfølge flerspiller Gratis stil Hovedspill. --------- Beste grafikk, bakspeil, forskjellige typer sykler, nye motstandere. ---------- Kort sagt - DET BESTE RACINGSPILLET.
Full av krasj i spillet
Det er det beste sykkelracerspillet, men du bør legge til flere sykler i spillet og oppdatere det beste racerspillet noensinne
Veldig bra applikasjon for å spille i spill etter søk etter spill i type racing for å spille som en game changer og spille et godt spill og få en sjanse til å komme hjem i første omgang i dette spillet uten at noen spesielt er den beste spilleren på banen i very *friendly* persontspillet, men jeg vil ikke spille en kamp med Train eller noe sånt som dette, og det fungerer ikke for laget som har vært et flott lag i over et tiår eller så i en av disse tingene at vi kan gjøre det vil være første gang vi gir100
Spillet er bra, men jeg så at spillet er flerspiller, men vi leker ikke med og utfordrer vennene våre. Dette er en dårlig ting
My Lovey : Choose your otome story Nuotykių ffc
Jeg liker alle funksjonene i dette spillet. Jeg gir 5 stjerner på grunn av grafikken i spillet. Men det er mange annonser. Jeg håper dette problemet løses snart.
Så bra spill, jeg mener virkelig bra spill. Men 3. person-animasjonen er dårlig. Gjør den animasjonen mer realistisk.
Det er en så fin spillapp...ingen problem ennå ..god grafikk,design på osv. Fantastisk spilltåke spesielt denne som drev med kjærlig rase og bil.
Å spille spillet 3 ganger ikke noe problem, men trenger noen forbedringer i flerspilleralternativet.
Dette spillet er bra, men ikke la meg passere nivå 12 selv om jeg har krysset det så mange ganger og jeg går på nivå 13, men når jeg avvery *friendly* personter appen og går tilbake dit etter noen timer eller oppdaterer det, får det meg til å komme tilbake til nivået 12 som er irriterende og frustrerende. Fortell meg hvordan jeg fikser det og hvorfor lagrer det ikke mine allerede ferdige nivåer. Takk.
Spillet er bra, og grafikken er fantastisk, men problemet jeg står overfor er at telefonen min G-sensor ikke fungerer lenger, så jeg byttet kontrollen til Buttons.MEN logoen (vipp enheten til venstre og høyre for å styre) vises stadig på skjermen hele tiden som er så irriterende. Jeg klarer ikke å spille spillet sånn!?
Etter min mening er denne og trafikkrytter de beste "sykkel"-stilspillene her. Det eneste jeg kan si om denne er at styringen føles litt tregere, kanskje jeg bare trenger å øke følsomheten idk..
Dette spillet er fantastisk, men bilene er bare for mye
Motor og grafikk er OK, men legger til.. massevis av annonser...
Jeg fullførte spillet og oppdaterte det...men jeg kunne ikke spille de ekstra to nivåene..så måtte jeg installere det på nytt og spille fra begynnelsen...annet enn det fine spillet
Den var god å spille, men den har flere annonser. Jeg kan ikke engang spille når annonser ofte vises nederst.
veldig fint spill. Jeg vet ikke hvorfor folk sier at dette spillet har en feil, men for meg er det ingen feil. veldig vanedannende og interessant. vennligst last ned. og det beste er at spillet har en liten mengde annonser.👍👍👍👍👍
Dette spillet er veldig kjedelig, og grafikken i dette spillet er kjedelig grafikk, det er mye avfall, vennligst ikke installer det. Vennligst ikke installer det.
Racing Fever: Moto Kilpa-ajo rhjg
Kjedelig spill! Etter hvert spill er det reklame og hver på 30 til 35 sekunder, mens spillet tar kortere tid enn annonsetiden. I spillet vil du finne mange steder hvor kontrollene dine ikke fungerer og du begår en ulykke og deretter annonser etter hver kamp kommer .Annonsene kommer ikke ved startkampene, men når du når over 8 eller 10, kommer annonsene i gang .Høyt batteriforbruker. Dette er grunnene til at jeg må avinstallere det! Og dette er den mest ærlige anmeldelsen!
Det er et bra spill.. Etter oppdateringen elsker jeg det mer på grunn av oppdraget.. Men flerspillermodusen er falsk. Motstanderen beveger seg ikke engang. Og vær så snill å legge til et lokalt flerspilleralternativ slik at jeg kan spille med vennene mine.. Takk
Spillet er veldig fint, men hvis du endrer mobiltelefonen eller formaterer den, må du starte helt fra begynnelsen og alle prestasjonene dine går tapt. Dette er veldig irriterende.
Dette spillet er som et raserispill. Men jeg liker raserispill . Jeg har et problem med at annonser kommer etter hvert nivå og en ting til er kontrollene. Jeg likte dette spillet, men jeg likte ikke kontrollene. Jeg skal gi den tre stjerner
Veldig fint, men du bør gi svinger i veien
Spillet er så flott å spille det, men det har mange etterslep, men det forsvinner
En splitter ny trafikkmotorkjøringsopplevelse full av moro! Fra produsentene av Racing Fever kommer en helt ny motorsportopplevelse! I dette spillet har vi blandet all adrenalin, moro og spenning et par dekk kan tilby sammen for deg. Med den fantastiske racingopplevelsen og den fantastiske grafikken, vil du ikke kunne legge fra deg telefonen. 4 forskjellige kameravinkler For en mer realistisk opplevelse kan du spille fra racerførerens synspunkt eller øke kontrollen på løpet........
Dette spillets grafikk er veldig interessant. men på noen punkter er dette spillet kjedelig
Hvorfor legger så mye til?! Åh, det er forferdelig å se etter 2 annonser etter hvert løp! Hva er det? Jeg må velge å se dem, men ikke bli tvunget!! Og har mistet all dyrebar fremgang dessverre.
Jeg elsker det. Ikke for mange annonser, og premiene er flotte. Det er generelt veldig enkelt hvis du får det, og det fortjener mye mer støtte. Det er som å kjøre en ekte motorsykkel
Jeg elsker spillet. Det er et utmerket spill. Men vennligst gjør mer ved å inkludere sakte bevegelser, gjør også motorveien buet og slurvet på noen punkter, og da kan kameravinklene bevege seg noen ganger. Takk😎
Racing Fever: Moto Kilpa-ajo rhjg
Elsker virkelig dette spillet. Så morsomt og avhengighetsskapende, bare at noen etapper trenger mer fokus, spesielt når det er litt snø, noe som ikke bidrar til øynene mine. Alt annet 😘😘
Jeg har ikke noe imot annonsene, men det blokkerer bokstavelig talt knappen i spillet, dekker oppgraderingen og prisen på ny sykkel. Virkelig umoden for å være ærlig.